Usein meiltä kysytään mitä Hydda tarkoittaa ja mistä se on saanut alkunsa, joten tässä teille tarina siitä, miten Hydda on syntynyt. Hydda on ruotsia ja tarkoittaa majaa. Koska maja on luonnonmateriaalista rakennettu suoja ihmisille, sen tulee myös suojata eri luonnonilmiöiltä.
Meille Hydda tarkoittaa kestävää brändiä. Kestävä brändi on kuin maja, joka rakennetaan luontoa ja yrityksen arvoja suojellen. Kestävä brändi selviytyy myös muita paremmin markkinaturbulensseista, joita viimeisten vuosien aikana on koettu (sota, energiakriisi, pandemia jne).
Yhteiset arvot
Hydda sai alkunsa yhteisestä projektissa, jossa huomasimme että arvomme kohtaavat. Luonnossa liikkuminen on meille molemmille perustajille elämäntapa, joten sen suojeleminen on meille myös tärkeää. Lisäksi halusimme rakentaa työyhteisön, jossa pääsee toteuttamaan itseään ja jossa on hyvä olla. Meille se tarkoittaa vapautta ja työn- ja vapaa-ajan tasapainoa. Kolmanneksi meille oli tärkeää että voidaan palvella asiakkaitamme, kuten itse haluaisimme tulla palvelluksi. Näin syntyi Hyddan kolme arvoa:
- Rakenna kestäviä brändejä luontoa suojellen
- Kohtele työkaveria kunnioittaen
- Pidä huolta asiakkaista
Miksi tarvitaan uusi sisällöntuotantoyritys?
Joidenkin mielestä sisällöntuotantoyrityksiä on jo tarpeeksi. Meidän mielestä aina on tilaa laadukkaalle sisällöntuotannolle, joka pystyy palvelemaan asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti. Pienestä ja ketterästä tiimistä huolimatta, meillä on laaja kumppanuusverkosto, joten isommatkin toteutukset hoituu meidän kautta. Ajatuksemme on, että asiakkaamme eivät tarvitse useampaa eri kumppania, vaan voi asioida yhden henkilön kanssa.
Vastuullisuus osana asiakastyötä
Olemme soveltaneet näitä arvoja pitkäaikaisten asiakkaidemme kanssa, kuten esim. Ukkohalla Ski Resort, sekä Arctic Lakeland. Koska vastuullisuus on meille tärkeää haluamme myös auttaa asiakkaitamme vastuullisuusmarkkinoinnissa. Meillä on kokemusta vastuullisuuspolkujen toteuttamisesta, ja miten tuoda vastuullisuustoimenpiteet esille viestinnässä ilman viherpesua.
”Kestävät brändit rakentuvat vastuullisesti”
– Charlotta Avellan, Founder & CEO
Näiden arvojen pohjalta rakennamme Hyddan tulevaisuutta, tervetuloa mukaan seuraamaan meidän matkaa!
Terkuin,
Charlotta & Tuomas