Mainonta

Laita sisältösi jakeluun mainonnalla

Orgaanisen sisällöntuotannon kylkeen suosittelemme tekemään myös maksettua mainontaa. Maksetulla mainonnalla voit tavoittaa kohderyhmiä, joita et välttämättä orgaanisella sisällöntuotannolla tavoita. Voit myös löytää uusia potentiaalisia kohderyhmiä maksetun mainonnan avulla.

1. Tavoitteiden asettaminen

Mainonta lähtee aina tavoitteiden asettamisesta. Tavoitteet ohjaavat kampanjasuunnittelua ja kampanjan toimivuutta voidaan mitata. Valitse oma tavoitteesi tunnettavuuden kasvattamisesta konversioiden optimointiin ja me toteutamme kampanjan tavoitteesi mukaisesti.

2. Mainoksen suunnittelu

Suunnittelemme mainoksesi materiaalipankkiasi hyödyntäen. Myös maksetussa mainonnassa on tärkeää, että mainokset ovat brändisi mukaiset ja yhtenäiset muun sisällöntuotannon kanssa. Me pidämme huolen, että mainokset vahvistavat brändisi mielikuvaa ja ohjaa kampanjaasi kohti tavoitteita.

3. Kampanjan rakentaminen

Rakennamme kampanjan ja mainosjoukot alustalle, jossa kohderyhmäsi viettää aikaa. Oli se sitten Meta, TikTok tai Linkedin niin me hoidamme mainostamisen puolestasi.

4. Optimointi ja raportointi

Kampanjan ajan seurailemme ja optimoimme kampanjaa parhaimpien tulosten saamiseksi. Olemme onnistuneesti kasvattaneet useiden asiakkaiden tunnettavuutta, sekä myyntejä toimivilla mainoskampanjoilla eri alustoilla.

Kun haluat kasvaa kestävästi, on tärkeää että hyödynnät sekä orgaanista sisällöntuotantoa, että maksettua mainontaa. Näin ollen kestävä mallimme sisältää molemmat, jota tehdään pitkäjänteisesti ja systemaattisesti.

VARAA MAKSUTON KONSULTAATIO


TAI PYYDÄ TARJOUS

Jätä yhteystietosi niin olemme pian yhteydessä



    Charlotta Avellan

    CEO

    Tuomas Juntunen

    Creative Director