Case: Arctic Lakeland

”Laadukasta ja vahvaa matkailun paikallistuntemukseen perustuvaa sisällöntuotantoa”
Hanna Linjala, Arctic Lakeland koordinaattori

Hydda on ollut vahvasti mukana Arctic Lakeland konseptin ja brändin mukaisessa sisällöntuotannossa ja digitaalisessa markkinoinnissa.

Arctic Lakeland on erityisesti kansainvälisille markkinoille suunnattu maakunnallisen matkailumarkkinoinnin brändi, jonka tavoitteena on kasvattaa Kainuu matkailualueen tunnettavuutta harkituilla kohdemarkkinoilla ja luoda yritysten liiketoimintamahdollisuuksia.

Vuoden 2022 aikana Hydda tuotti Arctic Lakeland Kainuulle brändimateriaalia digitaalisiin kanaviin ja uutta sisältöä Arctic Lakeland Kainuun sosiaalisen median kanaviin.

Tuotannon tavoite oli kuvata materiaalia, jota voitiin hyödyntää monikanavaisesti matkailumarkkinoinnissa tunnettavuuden kasvattamiseksi.

Tuotannossa tuotiin esille Kainuun ainutlaatuista luontoa ja luonnon ääniä hyödyntämällä haluttiin herättää katsojassa tunteita. Materiaalia hyödynnettiin myöhemmin monikanavaisesti sosiaalisen median tileillä ja markkinointimateriaaleissa mm. brändi- ja vastuullisuuskampanjoissa Metan ja Youtuben kanavissa.

Mitä ollaan tehty:

  • Sisällöntuotanto
    • Video
    • Valokuvaus
  • Kampanjasuunnittelu ja toteutus (Metan kanavat)
  • Konsultointi
Arctic Lakeland brändivideo

Pyydä tarjous