Case: Arctic Lakeland

”Laadukasta ja vahvaa matkailun paikallistuntemukseen perustuvaa sisällöntuotantoa”
Hanna Linjala, Arctic Lakeland koordinaattori

+ 0
Videoiden kattavuus

Ongelma?

Arctic Lakeland on erityisesti kansainvälisille markkinoille suunnattu maakunnallisen matkailumarkkinoinnin brändi, jonka tavoitteena on kasvattaa Kainuu matkailualueen tunnettavuutta harkituilla kohdemarkkinoilla ja luoda yritysten liiketoimintamahdollisuuksia. Arctic Lakeland brändin tunnettavuutta haluttiin kasvattaa erityisesti Saksan ja UK:n markkinoilla. Tunnettavuuden kasvattamiseksi tarvittiin uutta video- ja kuvamateriaalia, jatkuvaa sisällöntuotantoa ja kohdennettua mainontaa.

Ratkaisu?

Hydda tuottii Arctic Lakeland Kainuulle brändimateriaalia digitaalisiin kanaviin ja uutta sisältöä Arctic Lakeland Kainuun sosiaalisen median kanaviin. Tuotannot suunniteltiin monikanavaiseen käyttöön ja sitä hyödynnettiin useamman vuoden ajan kotimaan ja kv-markkinoinnissa tunnettavuuden kasvattamisessa. Lisäksi Hyddan maksetun mainonnan asiantuntija toteutti sesonkikohtaisia kampanjoita Metan kanavissa.

Tulos?

Ketterällä sisällöntuotantomallillamme rakensimme Arctic Lakelandille laadukkaan kuva- ja videopankin, sekä kasvatettiin Arctic Lakelandin tunnettavuutta kotimaan, sekä Saksan ja UK:n markkinoilla. Saksan ja UK:n markkinoille rakentamamma kampanja sai jopa 490 000 näyttökertaa ja tavoitti 262 000 potentiaalista asiakasta.

Näitä tehtiin:

  • Ketterää sisällöntuotantoa
    • Sisällöt (video- ja valokuvaus, tekstin tuotanto)
    • Somen-hallinnointi
    • Mainonta (kampanjasuunnittelu ja toteutus Metan kanavissa)
  • Konsultointi
Arctic Lakeland brändivideo

Pyydä tarjous