Vuokatin Matkailukeskus vastaa Vuokatin yhteismarkkinoinnista kotimaassa ja kehittää alueen kansainvälistä matkailua. Vuokatin yhteismarkkinoinnin tavoitteena on kasvattaa Vuokatti-brändin tunnettuutta, saada lisää matkailijoita alueelle ja ja tuoda lisämyyntiä markkinointiyhteistyössä mukana oleville yrityksille.
Ongelma?
Vuokatin Matkailukeskuksen tavoitteena on on kasvattaa Vuokatti-brändin tunnettuutta, saada lisää matkailijoita alueelle ja ja tuoda lisämyyntiä markkinointiyhteistyössä mukana oleville yrityksille.
Vuokatin upeaa luontoa ja aktiviteetteja haluttiin saada paremmin esille sekä kotimaan- että ulkomaan matkailijoille, mutta Vuokatin Matkailukeskuksen kuva- ja videopankki materiaali oli jo useamman vuoden takaa otettua eri kuvaajien toimesta. Näin ollen yhtenäisyys materiaalissa uupui.
Ratkaisu?
Vuokatin-brändin tunnettavuuden kasvattamiseen Hydda ehdotti ketterää kuvauspalvelumallia, jolla saadaan tuotettua laadukasta ja tunteita herättävää still- että videokuvaa eri sesongeista Vuokatin matkailualueen yrittäjien käytettäväksi.
Tulos?
Kuvauspalveluiden keskittäminen yhdelle toimijalle, sekä huolellisella suunnittelulla ja valmistelulla ollaan saatu tuotettua vuoden 2024 aikana yli 500 uutta still-kuva ja 150 lyhytvideota Vuokatin -matkailualueen yrittäjien käytettäväksi,.
Mitä teimme?
- Kuvauspalvelut :
- Kuvauspäivän suunnittelu yhdessä asiakkaan kanssa
- Videoiden käsikirjoitus
- Kuvauspäivän toteutus 1-2 kuvaajalla
- Valokuvien ja videoiden editointi ja viimeistely
- Materiaalin toimitus tilaajalle sovitulla tavalla







