Case: Vuokatin Matkailukeskus

Vuokatin Matkailukeskus vastaa Vuokatin yhteismarkkinoinnista kotimaassa ja kehittää alueen kansainvälistä matkailua. Vuokatin yhteismarkkinoinnin tavoitteena on kasvattaa Vuokatti-brändin tunnettuutta, saada lisää matkailijoita alueelle ja ja tuoda lisämyyntiä markkinointiyhteistyössä mukana oleville yrityksille.

0
Kuvauspäivää
0
Lyhytvideota

Ongelma?

Vuokatin Matkailukeskuksen tavoitteena on on kasvattaa Vuokatti-brändin tunnettuutta, saada lisää matkailijoita alueelle ja ja tuoda lisämyyntiä markkinointiyhteistyössä mukana oleville yrityksille.

Vuokatin upeaa luontoa ja aktiviteetteja haluttiin saada paremmin esille sekä kotimaan- että ulkomaan matkailijoille, mutta Vuokatin Matkailukeskuksen kuva- ja videopankki materiaali oli jo useamman vuoden takaa otettua eri kuvaajien toimesta. Näin ollen yhtenäisyys materiaalissa uupui.

Ratkaisu?

Vuokatin-brändin tunnettavuuden kasvattamiseen Hydda ehdotti ketterää kuvauspalvelumallia, jolla saadaan tuotettua laadukasta ja tunteita herättävää still- että videokuvaa eri sesongeista Vuokatin matkailualueen yrittäjien käytettäväksi.

Tulos?

Kuvauspalveluiden keskittäminen yhdelle toimijalle, sekä huolellisella suunnittelulla ja valmistelulla ollaan saatu tuotettua vuoden 2024 aikana yli 500 uutta still-kuva ja 150 lyhytvideota Vuokatin -matkailualueen yrittäjien käytettäväksi,.

Mitä teimme?

  • Kuvauspalvelut :
    • Kuvauspäivän suunnittelu yhdessä asiakkaan kanssa
    • Videoiden käsikirjoitus
    • Kuvauspäivän toteutus 1-2 kuvaajalla
    • Valokuvien ja videoiden editointi ja viimeistely
    • Materiaalin toimitus tilaajalle sovitulla tavalla

Pyydä tarjous